شاید شما نیز جز افرادی باشد که تحت تاثیر تبلیغات ماهواره ای قرص چاقی گامبو قرارگرفته اید و تصمیم گرفتید تا برای آشنایی بیشتر با این قرص چاقی به تحقیق و جستجو در اینترنت بپردازید. ما نیز در این مقاله از مجله اینترنتی دلنا نهایت تلاش خود را خواهیم نمود تا شما را با عوارض خطرناک و عدم تاثیر گذاری قرص چاقی گامبو آشنا سازیم. لطفا با ادامه مطلب همراه باشید. عوارض قرص های چاقی

قرص چاقی گامبو

قرص چاقی گامبو

قرص های چاقی چطور به وجود می آیند؟

به طور کلی می توان گفت که قرص های چاقی مکانیزم یکسانی دارند و در این قرص ها از یک نوع مواد شیمیایی استفاده شده که با تاثیر در سیستم گوارشی بدن انسان موجب افزایش اشتها در بدن میشود و با جلو گیری از جذب و دفع کامل غذا باعث افزایش وزن بدن در سریعترین زمان ممکن می شوند متاسفانه با توجه به تبلیغات دروغین این قرص ها در شبکه های ماهواره ای، تبلیغ کنندگان این قرص آن را به عنوان یک قرص کاملا گیاهی و بدون عوارض معرفی می کند در حالیکه شخص بیننده یا خریدار از عوارض جبران ناپذیر آن هیچ اطلاعی ندارند.

شما که قصد خرید قرص چاقی گامبو را دارید حتما از عوارض خطرناک آن خبر ندارید و برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه نموده اید. شما جزو خوش شانس ترین آدمهای روی زمین هستید، زیرا قبل از خرید این قرص برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه کردید و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شما را از خطرات مصرف قرص چاقی آشنا کنیم.

آیا با عوارض خطرناک قرص چاقی گامبو آشنایی دارید؟

قرص چاقی گامبو معمولا با افزایش اشتها سبب چاق شدن کل اعضای بدن می شوند لذا مهم ترین عوارض ناشی از مصرف قرص چاقی به شرح زیر می باشد:

  • – این قرص با دارا بودن ترکیبات قوی تهیه می شوند فلذا مصرف آن ها علاوه بر چاقی سبب افزایش حجم چربی های بدن نیز می گردد و در این صورت می بایست  تست های مربوط به کبد را در بازه های زمانی سه ماهه جهت عدم ابتلا به کبد چرب را انجام دهید .
  • – اثرات آن ها معمولا موقتی بوده و دائمی نمی باشد .
  • – استفاده از ترکیبات کورتونی مانند دگزامتازون و یا بتامتازون در این قرص ها سبب پوکی استخوان ،نارسایی کلیوی و … می گردد .
  • – اختلال در عملکرد طبیعی غدد و ….

در حالت کلی افزایش وزنی که توسط قرص چاقی گامبو به وجود می آید سبب نامتناسب شدن اندام گشته و میزان تجمع آب و چربی در بدن را افزایش می دهد .در صورت قطع مصرف این قرص ها اثرات آن در مدت کوتاهی از بین رفته و تنها عوارض آن بر جای می ماند. بنابراین بهترین راه برای چاقی منطقه مورد نظرتان انجام ورزش های موثر در چاقی این ناحیه ،تغذیه مناسب و ..می باشد. به عنوان مثال لاغری صورت یکی از شایعترین مشکلات حوزه زیباییست که درمان آن به شیوه های مختلفی قابل انجام می باشد. که در مقاله های بعدی روش های مختلف و البته موثر برای چاقی صورت را خدمت تان معرفی خواهیم کرد.

با توجه به اطلاعاتی که در قسمت فوق خدمت شما عزیزان ارائه شد حتما به عوارض جبران‌ ناپذیر این قرص های چاقی پی برده اید و در صورت ادامه مصرف با مشکلات شدید کلیوی و کبدی روبرو خواهید شد و تاکنون نمونه های زیادی از قربانیان این قرص‌ها گزارش شده است.

با عوارض خطرناک قرص چاقی گامبو آشنا شوید؟

لطفا به این مطلب رای بدهید